
Osoby kontaktowe
Dane podstawowe
NAZWA FIRMY
AC GROUP
FORMA PRAWNA
Sp. z o.o.
OPIS FIRMY
Zapewniamy klientom kompleksowe wsparcie w sektorze M&E Engineering, działając w systemie design & build. Oferujemy także pełną opiekę serwisową. Realizujemy inwestycje w całej Polsce. Przez lata nasza marka stała się synonimem solidnego partnerstwa, dbałości o szczegóły i jakości.
SPECJALIZACJA
- Zarządzanie procesem inwestycyjnym – od projektu do realizacji
- Rozprowadzenie instalacji mechanicznych i elektrycznych
- Modernizacja i rearanżacja powierzchni w celu zwiększenia wartości nieruchomości
- Instalacje obiektowe
- Projektowanie i koordynacja
- Kompleksowe wykonanie instalacji elektrycznych
- Kompleksowe wykonanie instalacji sanitarnych: instalacji wod.-kan., klimatyzacji, wentylacji, instalacji hydrantowych i tryskaczowych
- Instalacje specjalistyczne: systemy gaszenia gazem, systemy klimatyzacji precyzyjnej
USŁUGI INNE
- Serwis techniki obiektowej
- Serwis instalacji HVAC
- Audyty
- Doradztwo inżynieryjne
SIEDZIBA GŁÓWNA W POLSCE
al. IX Wieków Kielc 4a/23, 25-516 Kielce
ADRES SIEDZIBY SPÓŁKI
al. IX Wieków Kielc 4a/23, 25-516 Kielce
KONTAKT
biuro@acgroup.pl , www.acgroup.pl
WYBRANE REALIZACJE

CITYSPACE NOVO, Nowogrodzka Square, Warszawa
- Modernizacja instalacji HVAC na potrzeby nowego najemcy
- Instalacja wentylacji
- Instalacja klimatyzacji
- Instalacja wod.-kan.
- Instalacja CT/WL

Resi4Rent, Łódź, ul. Kilińskiego 127
- Instalacja wentylacji mechanicznej bytowej
- Wentylacja hal garażowych
- Instalacja wentylacji bytowej oddymiania i napowietrzania wraz z automatyką
- Instalacja klimatyzacji, systemy VRF i Split
- System detekcji stężenia CO i LPG
Moduł wiedzy
PRZYNALEŻNOŚĆ DO ORGANIZACJI BRANŻOWYCH
- Polskie Stowarzyszenie Budownictwa Ekologicznego (PLGBC)
- Iskra Business
CERTYFIKATY I STANDARDY
- Gazele Biznesu 2024
- Diamenty Miesięcznika Forbes 2022, 2023, 2024, 2025
DZIAŁANIA WSPIERAJĄCE MARKĘ PRACODAWCY
- Troska o work-life balance pracowników
- Elastyczny czas pracy
- Możliwość pracy hybrydowej
- Szkolenia branżowe
- Szeroki pakiet socjalny dla pracowników
- Zaangażowanie w projekty prospołeczne i proekologiczne
- Sadzenie drzew z posadzimy.pl
- Partner wydarzenia – Kino Letnie z Klimatem – cykliczne wydarzenie organizowane przez Kino Fenomen
- Sponsorowanie klubu Industria Kielce
Dane operacyjne
50+
Liczba obsługiwanych klientów – rok 2024
109
Liczba pracowników zatrudnionych – koniec 2024
Udział obsługiwanych kluczowych branż

Osoby kontaktowe
Dane podstawowe
NAZWA FIRMY
CBRE GWS
FORMA PRAWNA
Sp. z o.o.
OPIS FIRMY
CBRE GWS jest częścią CBRE Group, Inc., największej na świecie firmy na rynku nieruchomości komercyjnych. Zapewniamy swoim klientom wsparcie w obszarach Generalnego Wykonawstwa, Zarządzania Projektami, ESG. Posiadamy rozwinięty dział usług technicznych, dzięki czemu oferujemy naszym Klientom rozwiązania, które obejmują wzrost wydajności, minimalizację kosztów i ryzyka. Działając w dużej organizacji jesteśmy w stanie zapewnić płynność finansową nawet bardzo dużych projektów.
SPECJALIZACJA
- Generalne wykonawstwo – modernizacje, przebudowy, odtworzenia
- Fit-out powierzchni biurowych oraz handlowych
- Analiza potrzeb, space plan, projektowanie wielobranżowe
- Wymiana urządzeń oraz całych instalacji PPOŻ., HVAC, WOD-KAN, elektrycznych i teletechnicznych (BMS, CCTV, KD, AV)
- Panele fotowoltaiczne, ładowarki samochodowe, magazyny energii
- Zarządzanie projektami, nadzór inwestorski
- Audyty energetyczne budynków i audyty wyznaczające ścieżkę dekarbonizacji
- Planowanie rozwiązań podnoszących efektywność energetyczną urządzeń, instalacji, linii produkcyjnych oraz budynków
SIEDZIBA GŁÓWNA W POLSCE
00-843 Warszawa, ul. Rondo Ignacego Daszyńskiego 1, tel.: +48 22 270 42 00, e-mail: projekty@cbre.com, www
BIURA LOKALNE
Kraków, Poznań, Łódź, Trójmiasto
INSTALACJE OBIEKTOWE
- Instalacje elektryczne i teletechniczne
- Instalacje mechaniczne
- Systemy automatyki i zarządzania budynkami (BMS)
- Systemy przeciwpożarowe (SSP, DSO, systemy oddymiania, systemy detekcji gazów technicznych i wybuchowych)
Charakterystyka dostawcy
TYP DOSTAWCY
Generalne Wykonawstwo i Zarządzanie Projektami
KONSULTING
- Audyty energetyczne budynków
- Audyty wyznaczające ścieżkę dekarbonizacji
- Planowanie rozwiązań podnoszących efektywność energetyczną urządzeń, instalacji, linii produkcyjnych oraz budynków
- Doradztwo techniczne i projektowe
USŁUGI INNE
- Facility management (FM)
- Energy & sustainability
Wybrane realizacje


Moduł wiedzy
DZIAŁANIA WSPIERAJĄCE MARKĘ PRACODAWCY
- Wartości RISE – szacunek (Respect), rzetelność (Integrity), zaangażowanie (Service) i perfekcjonizm (Excellence)
- Kodeks etyczny
- Bezpieczeństwo pracy oraz doroczny Tydzień Bezpieczeństwa w pracy
- Panel Różnorodność, Równość i Integracja
- Udział w ogólnoświatowych inicjatywach, takich jak Różowy Październik, Wąsopad (Movember), Międzynarodowy Dzień Kobiet w Inżynierii
- Pracownicy są wykładowcami Uniwersytetu Techniczno-Humanistycznego im. K. Pułaskiego w Radomiu
PRZYNALEŻNOŚĆ DO ORGANIZACJI BRANŻOWYCH
- RICS
- IFMA
CERTYFIKATY I STANDARDY
- ISO 45001:2018 (SSIP)
- BS EN ISO 14001:2015
- BS EN ISO 9001:2015
- EcoVadis
Dane operacyjne
85
Liczba obsługiwanych klientów – rok 2024
6,2 mln m2
Obsługiwana powierzchnia
730
Liczba pracowników zatrudnionych – koniec 2024
453,2 mln PLN obrotu
Rok finansowy 2024
Udział obsługiwanych kluczowych branż
.avif)
Osoby kontaktowe
DANE PODSTAWOWE
NAZWA FIRMY
CreoConcept
FORMA PRAWNA
Sp. z o.o. Sp.k.
OPIS FIRMY
W CreoConcept wierzymy, że dobrze zaprojektowane biuro to klucz do efektywnej pracy i dobrego samopoczucia pracowników. Od 16 lat projektujemy i montujemy rozwiązania aluminiowo-szklane (ściany oraz drzwi wewnętrzne) w przestrzeniach biurowych, dostarczając kompleksowe usługi dla klientów w Polsce i za granicą.
SPECJALIZACJA
- Projektowanie i montowanie nowoczesnych rozwiązań z zakresu systemów aluminiowo-szklanych (ściany działowe, ściany mobilne i drzwi wewnętrzne)
- Projektowanie i montowanie rozwiązań o wysokiej izolacyjności akustycznej
- Dostarczanie i montowanie innowacji z zakresu systemów aluminiowo-szklanych, np. ścian WallE wyposażonych w inteligentną folię LCD
- Doradztwo w zakresie doboru odpowiednich rozwiązań aluminiowo-szklanych oraz designerskich elementów wspierających akustykę
- Doradztwo i montaż rozwiązań przeciwpożarowych (ściany szklane i drzwi wewnętrzne)
- Doradztwo, projektowanie i montaż designerskich rozwiązań akustycznych
- Doradztwo i montaż dotykowych paneli do oświetlenia
- Kompleksowa współpraca z klientami
- Wskazanie odpowiednich marek własnych do wyposażenia meblowego, czy dodatkowego wygłuszenia pomieszczeń
- Demontaż niepotrzebnych przeszkleń i montaż systemów CreoConcept
USŁUGI INNE
- Projektowanie rozwiązań aluminiowo-szklanych (ściany i drzwi wewnętrzne)
- Kompleksowy montaż
- Serwis
- Demontaż rozwiązań
SIEDZIBA GŁÓWNA W POLSCE
UL. KAROLA OLSZEWSKIEGO 23, 25-663 KIELCE
www.creoconcept.pl
WYBRANE REALIZACJE:
1. Wyposażenie biura Lipton w Warszawie w ściany szklane oraz drzwi wewnętrzne z personalizowanym kolorem profili aluminiowych.

2. Wyposażenie Centrum Konferencyjnego Q22 w mobilne ściany szklane oraz drzwi wewnętrzne.
.avif)
MODUŁ WIEDZY:
Katalog do pobrania: Link
DZIAŁANIA WSPIERAJĄCE MARKĘ PRACODAWCY:
- Szeroki pakiet socjalny pracowników
- Szkolenia branżowe
- Zaangażowanie w projekty prospołeczne i proekologiczne
PRZYNALEŻNOŚĆ DO ORGANIZACJI BRANŻOWYCH:
- Polskie Stowarzyszenie Budownictwa Ekologicznego
- Business Centre Club
CERTYFIKATY I STANDARDY:
- Brązowy Medal EcoVadis
- Gazele Biznesu 2024
- Diamenty Miesięcznika Forbes
- Firma Dobrze Widziana
- ISO 9001:2015, ISO 14001:2015
Dane operacyjne
Ponad 600 zrealizowanych projektów
Liczba obsługiwanych klientów - rok 2024
49
Liczba pracowników zatrudnionych - koniec 2024
Udział obsługiwanych kluczowych branż

Osoby kontaktowe
Dane podstawowe
NAZWA FIRMY
DYSKRET
FORMA PRAWNA
Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
OPIS FIRMY
DYSKRET jest profesjonalnym wykonawcą robót budowlanych, wykończeniowych oraz instalacyjnych. Prowadzimy usługi w systemie Design&Build. Nasza solidna pozycja na rynku jest poparta wieloletnim doświadczeniem zespołu menedżerów oraz pracowników odpowiedzialnych za realizację poszczególnych etapów każdego projektu.
Tworzymy projekty w największych miastach Polski, a od 2022 r. także Niemiec. Od początku naszej działalności, aż do dnia dzisiejszego, z sukcesem zrealizowaliśmy ponad 500 000 m² powierzchni biurowych dla licznych klientów. Zaufało nam ponad 100 najbardziej wymagających i rozpoznawalnych światowych firm. Dzięki doświadczeniu naszych ekspertów oraz wypracowanemu know-how mamy do zaoferowania szeroką gamę usług.
SIEDZIBA GŁÓWNA W POLSCE
Adres: 30-023 Kraków, ul. Mazowiecka 131
Charakterystyka dostawcy
TYP DOSTAWCY
Generalny Wykonawca
OPIS USŁUG GŁÓWNYCH
- Tworzenie koncepcji powierzchni biurowych
- Optymalizacja zaprojektowanych rozwiązań
- Wykonanie projektów wykończeniowych dla obiektów i powierzchni
- Realizacja i koordynacja prac budowlanych „pod klucz”
- Prace wykończeniowe powierzchni dostosowanych do potrzeb firm
- Kreacja i zabudowa przestrzeni do celów ekspozycyjnych i recepcyjnych
- Modernizacja i rearanżacja powierzchni w celu zwiększenia wartości nieruchomości
- Dobór wyposażenia meblowego
INSTALACJE OBIEKTOWE
- Projektowanie wielobranżowe i koordynacja
- Kompleksowe wykonanie instalacji elektrycznych i teletechnicznych (kontrola dostępu, CCTV, SSWiN, SSP, DSO, IT, AV)
- Kompleksowe wykonanie instalacji sanitarnych (instalacje wod-kan, klimatyzacji, wentylacji, instalacji hydraulicznych i tryskaczowych)
- Instalacje specjalistyczne: systemy gaszenia, systemy klimatyzacji precyzyjnej, systemy bezpieczeństwa przemysłowego
USŁUGI INNE
- Zarządzanie nieruchomościami
- Obsługa techniczna obiektów i powierzchni fit-out
- Serwis systemów i urządzeń technicznych
Wybrane realizacje

Okres realizacji: Marzec 2022 – teraz
Dyskret pełnił funkcję Projektanta oraz Generalnego Wykonawcy w kilku zamówieniach dotyczących m.in. budynku Zamku oraz Skarbca Koronnego i Lapidarium.

Okres realizacji: Wrzesień 2021 – Czerwiec 2022
DYSKRET z powodzeniem pełnił rolę Generalnego Wykonawcy w projekcie prac wykończeniowych powierzchni biurowej Zendesk.

Okres realizacji: Lipiec 2020 – Kwiecień 2021
DYSKRET został wybrany jako Generalny Wykonawca prac wykończeniowych 13 500 m² powierzchni w budynku Alchemia Neon w Gdańsku.
Moduł wiedzy
DZIAŁANIA WSPIERAJĄCE MARKĘ PRACODAWCY
- Szeroka oferta wsparcia pracowników
- Udział w cyklicznych wydarzeniach branżowych
Dane operacyjne
35
Liczba obsługiwanych klientów w 2025 roku
53
Liczba pracowników zatrudnionych (koniec 2024)
Udział obsługiwanych kluczowych branż

DANE PODSTAWOWE
NAZWA FIRMY
Develcore
FORMA PRAWNA
Sp. z o.o.
OPIS FIRMY
Develcore sp. z o.o. świadczy profesjonalne usługi z zakresu projektów budowlanych jako Generalny Wykonawca. Realizujemy projekty z zakresów fit-out, przebudowy i remontów powierzchni komercyjnych, projektów kubaturowych oraz innych specjalistycznych robót budowlanych.
SPECJALIZACJA
- Generalne wykonawstwo
- Zarządzanie procesem inwestycyjnym - od projektu do realizacji (Design & Build)
- Kompleksowe projektowanie powierzchni
- Obsługa administracyjna projektu (pozwolenia, zgłoszenia)
- Prace budowlano-instalacyjne
- Modernizacja i rearanżacja powierzchni w celu zwiększenia wartości nieruchomości
- Dobór i montaż wyposażenia meblowego
- Instalacja sprzętu audiowizualnego
SIEDZIBA GŁÓWNA W POLSCE
ul. Niedźwiedzia 29B, 02-737 Warszawa, e-mail: biuro@develcore.pl, www.develcore.pl
INSTALACJE OBIEKTOWE
- Kompleksowe wykonanie instalacji elektrycznych i teletechnicznych w tym systemów bezpieczeństwa: kontroli dostępu, CCTV, SSWiN, SSP, DSO, IT, AV
- Kompleksowe wykonanie instalacji sanitarnych: instalacji wod-kan, klimatyzacji, wentylacji, instalacji hydrantowych i tryskaczowych
- Kompleksowe wykonanie instalacji specjalistycznych: systemy gaszenia, systemy klimatyzacji precyzyjnej, systemy bezpieczeństwa przemysłowego
USŁUGI INNE
- Doradztwo techniczne i inżynieryjne
- Audyty i ekspertyzy techniczne
WYBRANE REALIZACJE


MODUŁ WIEDZY
DZIAŁANIA WSPIERAJĄCE MARKĘ PRACODAWCY
- szkolenia branżowe
Dane operacyjne
16
Liczba obsługiwanych klientów - rok 2024
28
Liczba pracowników zatrudnionych - koniec 2024
Udział obsługiwanych kluczowych branż

Dane podstawowe
NAZWA FIRMY
Hushoffice | Mikomax
FORMA PRAWNA
Sp. z o.o.
OPIS FIRMY
Hushoffice to marka podów akustycznych, dostępna w ponad 50 krajach, należąca do firmy Mikomax, jednego z wiodących europejskich producentów profesjonalnych kabin akustycznych do biur i innych mebli kontraktowych, z ponad 30-letnim doświadczeniem w zakresie produkcji i sprzedaży.
SPECJALIZACJA
- Produkcja kabin akustycznych do biur i innych przestrzeni użyteczności publicznej
- Dobór i montaż wyposażenia meblowego, w tym kabin akustycznych
- Analiza potrzeb dot. przestrzeni biurowej
- Doradztwo w zakresie aranżacji i dzielenia przestrzeni biurowej
- Tworzenie przestrzeni biurowych o zdefiniowanym przeznaczeniu – np. strefy ciszy, strefy współpracy, strefy do pracy indywidualnej
- Kompleksowa współpraca z Klientem – wywiad, wsparcie na każdym etapie procesu inwestycyjnego, follow up, wsparcie posprzedażowe
- Customizowanie produktów do potrzeb Klienta
SIEDZIBA GŁÓWNA W POLSCE
ul. Dostawcza 4
93-231 Łódź, Polska
www.hushoffice.com
BIURO LOKALNE
Showroom Hushoffice x Haworth – ul. Burakowska 14
01-066, Warszawa, Polska
Wybrane realizacje

HushFree – kabiny akustyczne klasy A
Główne produkty z linii HushFree to kabiny akustyczne klasy A, spełniające normę ISO 23351-1:2020. Zapewniają one doskonałe warunki do pracy w ciszy i skupieniu – zarówno indywidualnie, jak i w zespole – przy jednoczesnej gwarancji pełnej poufności rozmów, zarówno face to face, jak i online.
Kluczowe cechy hushFree:
✔ Nowoczesne wnętrze – odświeżony design z nowymi panelami akustycznymi w ośmiu ponadczasowych kolorach.
✔ Zaawansowane oświetlenie – regulacja intensywności światła (300–700 lx) i barwy światła (2200–6500 K).
✔ Wydajna wentylacja – zapewniająca komfortowe warunki pracy.
✔ Bezpieczeństwo – każda kabina jest przygotowana do podłączenia do systemu tryskaczowego budynku i posiada opcję kotwienia sejsmicznego.
✔ Mobilność – wbudowane kółka umożliwiają łatwe przemieszczanie kabin w przestrzeni biurowej.
✔ Ekologiczne i bezpieczne materiały – potwierdzone certyfikatem Greenguard Gold, gwarantującym najwyższą jakość i troskę o zdrowie użytkowników oraz środowisko.
Więcej informacji: hushFree

Marka Hushoffice wprowadziła innowacyjny moduł sterowania kabiną – HushAssistant. Został on zaprojektowany zgodnie z koncepcją Human Centric Lighting, aby wspierać wydajność, poprawiać koncentrację i zwiększać well-being pracowników.
HushAssistant umożliwia pełne sterowanie kabiną oraz zarządzanie jej rezerwacjami. Pozwala kontrolować system wentylacji oraz dostosować oświetlenie do indywidualnych potrzeb użytkownika – zarówno pod względem natężenia światła, jak i barwy światła (w zakresie 2200–6500 K).
Moduł oferuje pięć gotowych trybów pracy:
🔹 Auto – inteligentne dopasowanie parametrów,
🔹 Focus – maksymalne wsparcie koncentracji,
🔹 Video Call – optymalne warunki do wideorozmów,
🔹 Relax – sprzyjające odprężeniu,
🔹 Default – standardowe ustawienia.
Dodatkowo hushAssistant umożliwia podgląd kalendarza rezerwacji kabiny oraz przypomina użytkownikowi o konieczności przerwy, gdy spędza w niej dłuższy czas.
Więcej informacji: hushAssistant
MODUŁ WIEDZY
OFEROWANY PLIK DO POBRANIA
HushFree Concept Catalogue: https://hushoffice.com/pl/pobierz-hushfree-concept-cataloge/
DZIAŁANIA WSPIERAJĄCE MARKĘ PRACODAWCY
- Fundusz socjalny
- Możliwości pracy zdalnej
- Szkolenia i zwiększanie kompetencji
- Program „Poleć znajomego”
- Karta sportowa oraz programy motywujące do aktywności fizycznej
- Pakiet medyczny
- Kursy językowe, w tym języka migowego
- Jeden dzień na wolontariat
- Działania charytatywne (m.in. z Unicef Polska, Szlachetna Paczka)
- „Przyjaciel Akademii Widzewa”
PRZYNALEŻNOŚĆ DO ORGANIZACJI BRANŻOWYCH
- Ogólnopolska Izba Gospodarcza Producentów Mebli
CERTYFIKATY I STANDARDY
ISO 14001, ISO 14025, standard FSC, ISO 9001, TSCA Title VI, CARB Phase II, CE, CAL 117, ASTM E84, BS 5852-0 i BS-EN 1021-1, BS 5852, EN 1307: 2014, EN 14041: 2008-05, Certyfikat CAR, certyfikat Greenguard Gold
Dane operacyjne
500+
Liczba obsługiwanych klientów – rok 2024
500+
Liczba pracowników zatrudnionych – koniec 2024
Udział obsługiwanych kluczowych branż

Osoby kontaktowe
Dane podstawowe
NAZWA FIRMY
INNOVATIVE FACILITY MANAGEMENT POLSKA
FORMA PRAWNA
Sp. z o.o.
OPIS FIRMY
Innovative Facility Management Polska Sp. z o.o. jest innowacyjnym dostawcą usług, który wychodzi naprzeciw wszelkim potrzebom swoich Klientów w zakresie utrzymania i obsługi swoich obiektów. Koncentrujemy się wokół optymalizacji środków, skuteczności oraz systematycznego planowania. Skupiamy w swoim zespole doświadczoną, wykwalifikowaną kadrę. Działając w ten sposób, jesteśmy w stanie dostarczyć „usługi szyte na miarę”, przyczyniając się do optymalizacji kosztów eksploatacji obiektów.
SPECJALIZACJA
- Zintegrowane usługi FM
- Obsługa techniczna obiektów – biurowych, logistycznych, handlowych, mieszkaniowych, przemysłowych
- Kompleksowe usługi FIT-OUT
- Techniczne serwisy mobilne
INSTALACJE OBIEKTOWE
- Instalacje elektroenergetyczne
- Automatyka budynkowa
- Instalacje sanitarne
- Instalacje p.poż.
- HVAC
SIEDZIBA GŁÓWNA W POLSCE
ul. Puławska 303, 02-785 Warszawa, www.ifmpolska.pl
BIURA LOKALNE
Warszawa, Gdańsk, Szczecin, Poznań, Wrocław, Chorzów
Usługi inne
- Aranżacje powierzchni biurowych
- Project Management
- Prace ogólnobudowlane oraz wykończeniowe
- Doradztwo techniczne
- Nadzór inwestorski
Wybrane realizacje


Moduł wiedzy
OFEROWANY PLIK DO POBRANIA
PRZYNALEŻNOŚĆ DO ORGANIZACJI BRANŻOWYCH
- PLGBC
- PRFM
DZIAŁANIA WSPIERAJĄCE MARKĘ PRACODAWCY
- Budowanie wizerunku w mediach
- Programy rozwoju pracowników
- Benefity i wellbeing
- Zaangażowanie w CSR
CERTYFIKATY I STANDARDY
ISO / RZETELNA FIRMA / POLITYKI COMPLIANCE
Dane operacyjne
140
Liczba obsługiwanych klientów – rok 2024
210
Liczba pracowników zatrudnionych – koniec 2024
Udział obsługiwanych kluczowych branż
%20(1)%20(1).avif)
Dane podstawowe
NAZWA FIRMY
ISS
FORMA PRAWNA
Sp. z o.o.
OPIS FIRMY
ISS jest liderem w zakresie tworzenia przyjaznych miejsc pracy i kompleksowego zarządzania obiektami. Szeroki wachlarz usług ISS świadczonych w modelu self-delivery obejmuje utrzymanie czystości, obsługę techniczną i administracyjną oraz strategiczne zarządzanie miejscem pracy (w tym fit-out). ISS występuje w roli generalnego wykonawcy w obszarze aranżacji biur, remontów, przeprowadzek – od koncepcji po realizację i nadzór procesu w formule ‘Design&Build’. Zespół ISS, składający się z projektantów branżowych i architektów, posiada kompetencje w zakresie optymalizacji powierzchni oraz strategii i analiz workplace.
Realizacje ISS wyróżnione zostały certyfikacjami dostępności, potwierdzającymi wysoki poziom rozwiązań w duchu Diversity & Inclusion wdrożonych w zakresie dostępności dla osób z niepełnosprawnością oraz neuroróżnorodnych. Biuro ISS Finance Service Centre wyróżnione zostało w konkursie architektoniczno-urbanistycznym Lider Dostępności pod Patronatem Honorowym Prezydenta RP.
SPECJALIZACJA
- Zarządzanie projektami i doradztwo inwestycyjne
- Projektowanie przestrzeni biurowych i optymalizacja środowiska pracy (workplace) w oparciu o strategię klienta i analizy IoT
- Kompleksowy projekt i wykonawstwo – od koncepcji po realizację i nadzór procesu (rozszerzona formuła ‘Design&Build’)
- Projekty i realizacja prac budowlanych i instalacyjnych
- Infrastruktura krytyczna IT, zasilanie gwarantowane
- Remonty i utrzymanie techniczne budynku
- Relokacje i przeprowadzki
INSTALACJE OBIEKTOWE
Projektowanie i kompleksowe wykonanie:
- instalacji elektrycznych, w tym systemów bezpieczeństwa: kontroli dostępu, CCTV, SSWiN, SSP, DSO
- instalacji: wodno-kanalizacyjnych, klimatyzacji, wentylacji
- instalacji specjalistycznych, w tym systemów: gaszenia, klimatyzacji precyzyjnej, bezpieczeństwa przemysłowego
- instalacji teletechnicznych, wykonanie kompletnej infrastruktury IT, data center, server room
USŁUGI INNE
- Serwis urządzeń i instalacji budynkowej
- Audyty i ekspertyzy techniczne
SIEDZIBA GŁÓWNA W POLSCE
02-677 Warszawa, ul. Cybernetyki 10, www.pl.issworld.com
BIURA LOKALNE
Łódź, Gdańsk, Kraków, Wrocław, Poznań
Wybrane realizacje
.avif)
.avif)

Moduł wiedzy
PRZYNALEŻNOŚĆ DO ORAGNIZACJI BRANŻOWYCH
- PRFM
- ABSL
- Pro Progressio
- AmCham
- SPCC
DZIAŁANIA WSPIERAJĄCE MARKĘ PRACODAWCY
- Graduate Management Trainee Programme – Program Managerski dedykowany ambitnym absolwentom szkół wyższych
- Kultywowanie wysokiej kultury BHP
- Dążenie do bycia Company of Belonging – organizacją, w której każdy czuje się przynależny – wspieranie aktywizacji zawodowej osób z niepełnosprawnością oraz innych grup dotkniętych wykluczeniem, wzmacnianie pozycji kobiet w miejscu pracy (sygnatariusz UN Women’s Empowerement Principles, podwójny laureat w konkursie Lodołamacze 2024 w kategoriach „Otwarty rynek pracy” oraz „Biznes odpowiedzialny społecznie”)
- Wspieranie D&I w środowisku pracy – rozwiązania podnoszące dostępność dla osób z niepełnosprawnością i neuroróżnorodnych potwierdzone certyfikacją i wyróżnieniem w zakresie dostępności
CERTYFIKATY I STANDARDY
- ISO 9001, ISO 14001, ISO 45001
- EcoVadis, Zielona Karta Lidera Bezpiecznej Pracy CIOP-PIB
Dane operacyjne
2000
Liczba pracowników zatrudnionych bezpośrednio – koniec 2023
Udział obsługiwanych kluczowych branż
.avif)
Dane podstawowe
NAZWA FIRMY
Muniak
FORMA PRAWNA
Sp. z o.o. Sp. K.
OPIS FIRMY
Wiodący Generalny Wykonawca sektora fit-out i budownictwa kubaturowego, świadczący usługi na rynku nieruchomości komercyjnych od przeszło 33 lat. Firma Muniak zrealizowała ponad 1400 projektów budowlanych, w tym 550 000 m² przestrzeni biurowych i handlowych, a jej fundamentem są ludzie. To 650 fachowców zatrudnionych w Polsce, Szwecji i Niemczech tworzy jej sukces.
SPECJALIZACJA
- Generalne Wykonawstwo
- Realizacja projektów w systemie Design& Build
- Realizacje biurowe
- Realizacje Retail
- Realizacje gastronomiczne
- Realizacje hotelowe
- Przebudowy galerii handlowych
- Refitouty powierzchni biurowych
INSTALACJE OBIEKTOWE
- Wykonanie instalacji elektrycznych i teletechnicznych
- Wykonanie instalacji sanitarnych
- Wykonanie instalacji SAP i DSO
- Wykonanie instalacji BMS
- Optymalizację instalacji BMS w zakresie zużycia mediów
USŁUGI INNE
- Doradztwo techniczne w zakresie fit-out oraz budownictwa
- Doradztwo najefektywniejszych koncepcji w tym wykorzystania technologii i materiałów
SIEDZIBA GŁÓWNA W POLSCE
ul. Dywizjonu 303 nr. 139 lok. U2, 01-470 Warszawa
BIURA LOKALNE
Oddział Szwedzki - Muniak Sverige AB
c/o KAM Redovisning AB
BOX 47089
100 74 Stockholm
Biuro w Limanowej
Nova Limanowa, ul. Marka 12, 34-600 Limanowa
Wybrane realizacje


Moduł wiedzy
DZIAŁANIA WSPIERAJĄCE MARKĘ PRACODAWCY
- szeroki pakiet socjalny pracowników
- szkolenia branżowe
- zaangażowanie w projekty prospołeczne i proekologiczne
CERTYFIKATY I STANDARDY
ISO 9001
Dane operacyjne
44
Liczba obsługiwanych klientów – rok 2024
650
Liczba pracowników zatrudnionych – koniec 2024
Udział obsługiwanych kluczowych branż

Osoby kontaktowe
Dane podstawowe
NAZWA FIRMY
Neo-Świat
FORMA PRAWNA
Sp. j.
OPIS FIRMY
Neo-Świat to firma specjalizująca się w realizacji projektów fit-out, które zwiększają wartość nieruchomości – zarówno komercyjną, jak i użytkową. Działa w całej Polsce, Austrii i na Węgrzech, oferując kompleksowe usługi w formule design & build. Zespół składa się z doświadczonych ekspertów w zakresie projektowania i realizacji wnętrz komercyjnych oraz mieszkaniowych. Firma posiada własny zespół projektowy oraz grupę stałych podwykonawców.
Specjalizacja:
- Generalne wykonawstwo
- Zarządzanie procesem inwestycyjnym (Design & Build)
- Projekty budowlane (pozwolenia, zgłoszenia)
- Kompleksowe projektowanie powierzchni (projekty wykonawcze, koncepcje, wizualizacje, spacery 3D)
- Realizacja prac budowlano-instalacyjnych w sektorze biurowym
- Realizacja prac budowlano-instalacyjnych w sektorze mieszkaniowym i hotelarskim
- Realizacja prac budowlano-instalacyjnych w sektorze retail
- Dobór i montaż wyposażenia meblowego
Instalacje obiektowe:
- Instalacje sanitarne
- SSP/DSO/BMS oraz KD
- Instalacje elektryczne i teletechniczne
- Instalacje CCTV oraz SSWiN
- Systemy AV
Dodatkowe usługi:
- Doradztwo i Project Management w zakresie realizacji prac fit-out
Siedziba główna:
ul. Puławska 597, Warszawa 02-885
Nr. TEL: 22 844 96 97 ORAZ
MAIL: sekretariat@neo-swiat.pl
Biura lokalne:
Warszawa, Kraków, Wrocław, Gdańsk
Wybrane realizacje:
1. Aranżacja powierzchni biurowej dla Lux Med w biurowcu Lakeside, ul. Szturmowa 2, Warszawa. Projekt obejmował powierzchnię 10 320 m², w układzie open space z wydzielonymi salami spotkań, pomieszczeniami pracy cichej i kreatywnej oraz strefami socjalnymi. Firma była odpowiedzialna za projekt wykonawczy oraz realizację budowlaną i instalacyjną.
Projekt Lux Med https://www.linkedin.com/feed/update/urn:li:ac

2. Realizacja fit-outu dla Madonna Exclusive – wysokie wymagania dotyczące jakości powierzchni, materiałów, mebli i dekoracji realizowanych na zamówienie.
Projekt Madonna Exclusive
Więcej informacji: kliknij link

Dane operacyjne
74
Liczba obsługiwanych klientów w 2024
150
Liczba pracowników zatrudnionych - koniec 2024
117 000 m2
Zrealizowana powierzchnia fit-out 2024
Udział obsługiwanych kluczowych branż

DANE PODSTAWOWE
NAZWA FIRMY
Space4u
FORMA PRAWNA
Sp. z o.o.
OPIS FIRMY
Realizujemy usługi z obszaru fit-out, remontów i modernizacji instalacji budynkowych. Specjalizujemy się w retroficie powierzchni biurowych w formule Design & Build. Nie obce są nam realizacje na podstawie projektów klienta uwzględniających jego indywidualne wymagania i potrzeby.
SPECJALIZACJA
- Generalne Wykonawstwo kompleksowe usług w zakresie fit-out
- Zarządzanie procesem inwestycyjnym – od projektu do realizacji (Design & Build)
- Prace remontowe („małe” przeróbki, szybkie prace weekendowe/nocne)
- Modernizacja instalacji i elementów budynków w celu zwiększenia wartości nieruchomości
- Dobór i montaż wyposażenia meblowego
- Doświadczenie w realizacji projektów w budynkach biurowych dla administracji rządowych krajowych i zagranicznych
INSTALACJE OBIEKTOWE
- Kompleksowe wykonanie instalacji elektrycznych i teletechnicznych w systemach bezpieczeństwa: kontrola dostępu, CCTV, SSWiN, SSP, DSO, IT
- Kompleksowe wykonanie instalacji sanitarnych: instalacji wod-kan, klimatyzacji, wentylacji, instalacji hydrantowych
- Instalacje specjalistyczne: systemy gaszenia, systemy klimatyzacji precyzyjnej, systemy bezpieczeństwa przemysłowego
- Projektowanie i kompleksowe wyposażenie sal konferencyjnych w systemy AV
SIEDZIBA GŁÓWNA W POLSCE
03-707 Warszawa, ul. Floriańska 6 lok. U10/2, www.space4u.com.pl
OFERTY_SPACE4U
e-mail: oferty@space4u.com.pl
tel.: +48 22 115 58 21
CHARAKTERYSTYKA DOSTAWCY
USŁUGI INNE
- Projekty i wizualizacje wnętrz
- Serwis techniki obiektowej w ramach współpracy z firmami FM
- Doradztwo inżynieryjne
- Realizacja prac w ramach zamówień publicznych
WYBRANE REALIZACJE

📌 Retrofit powierzchni biurowej koncernu z branży motoryzacyjnej wykonany na podstawie projektu własnego klienta
📌 Realizacja i projekt własny przestrzeni relaksu sportów nieformalnych w biurze międzynarodowego banku
📌 Strefa relaksu dla miłośników sportów ekstremalnych w biurze doradców biznesowych
MODUŁ WIEDZY
OFEROWANY PLIK DO POBRANIA
DZIAŁANIA WSPIERAJĄCE MARKĘ PRACODAWCY
- Możliwość pracy zdalnej
- Elastyczne godziny pracy
- Wprowadzanie „własnych” pomysłów na realizację danego projektu
- Integracje pracownicze
- Promowanie aktywności fizycznych i kulturalnych
- Strefa "lifestyle" i "domowe biuro"
- Brak dress code’u
Dane operacyjne
61
Liczba obsługiwanych klientów – rok 2024
75
Liczba pracowników zatrudnionych – koniec 2024
Udział obsługiwanych kluczowych branż
.avif)
Osoby kontaktowe
DANE PODSTAWOWE
NAZWA FIRMY
Spoty Systems
FORMA PRAWNA
Sp. z o.o.
OPIS FIRMY
Jesteśmy polską marką produkującą kabiny akustyczne i chcemy zwiększyć efektywność twojej pracy. Projektujemy, produkujemy i dostarczamy pomieszczenia akustyczne dla przestrzeni biurowych. Redukujemy hałas tam, gdzie utrudnia on skupienie i zwiększa stres. Dajemy prywatność w miejscach, w których jej brakuje.
SPECJALIZACJA
- Produkcja budek akustycznych i akustycznych, szklanych ścianek działowych
- Redukcja hałasu – dostarczamy rozwiązania poprawiające komfort pracy, redukując hałas i zakłócenia w otwartych przestrzeniach.
- Personalizacja produktów – dostosowywanie do indywidualnych potrzeb, zarówno pod względem wymiarów, jak i materiałów wykończeniowych.
- Optymalizacja przestrzeni biurowych.
- Dostosowanie do różnych sektorów – nasze produkty znajdują zastosowanie w różnych branżach.
- Design i estetyka.
- Doradztwo i wsparcie w wyborze odpowiednich rozwiązań akustycznych oraz ich montażu.
SIEDZIBA GŁÓWNA W POLSCE
www.spoty.systems
UL. PLACOWA 41, 26-600 RADOM
BIURA LOKALNE
- Showroom Collective Warszawa, ul. Kopernika 8/18
- Showroom HMT Wrocław, ul. Przyjaźni 8
WYBRANE REALIZACJE


MODUŁ WIEDZY
OFEROWANY PLIK DO POBRANIA
Tekstury, pliki DWG, certyfikaty
DZIAŁANIA WSPIERAJĄCE MARKĘ PRACODAWCY
- Możliwości pracy zdalnej
- Szkolenia branżowe
CERTYFIKATY I STANDARDY
- Certyfikat akustyczny
Dane operacyjne
190
Liczba obsługiwanych klientów - rok 2024
15
Liczba pracowników zatrudnionych - koniec 2024
Udział obsługiwanych kluczowych branż

Osoby kontaktowe
Dane podstawowe
NAZWA FIRMY
THE DESIGN GROUP
OPIS FIRMY
Zespół specjalistów od projektowania i programowania przestrzeni pracy. Posiadają wieloletnie doświadczenie w tworzeniu oryginalnych, niepowtarzalnych i nowoczesnych wnętrz biurowych.
Klienci BPO/SSC doceniają ich elastyczność w pracy nad projektami i nastawienie na tworzenie łatwych do adaptacji biur projektowych. W projektowaniu szczególnie bliska jest im idea Human Centered Design, czyli projektowanie skoncentrowane na człowieku i z myślą o użytkowniku biura. Przy każdym projekcie dokładnie analizują kwestie związane z ergonomią i funkcjonalnością biura, nie pomijając przy tym walorów estetycznych.
Ich projekty były wielokrotnie nagradzane w konkursach krajowych i zagranicznych m.in Archello, International Property Awards, Office Superstar.
SPECJALIZACJA
- projektowanie wnętrz biurowych
- programowanie przestrzeni pracy
USŁUGI INNE
- projekty wnętrz
- projekty wykonawcze
- space planning
- workplace management
- project management
- design&build
- branding/signage
SIEDZIBA GŁÓWNA W POLSCE
01-756 Warszawa, ul. Przasnyska 4B/lok. 176
Wybrane realizacje


WIĘCEJ

WIĘCEJ
Moduł wiedzy
PRZYNALEŻNOŚĆ DO ORGANIZACJI BRANŻOWYCH
- PRO PROGRESSIO
Dane operacyjne
15
Liczba obsługiwanych klientów – rok 2024
20
Liczba pracowników zatrudnionych – koniec 2024