Polski rynek usług FM

Co mówi o nim najnowszy raport dostawców?

Karolina Wielądek

Dyrektora Biura w Polskiej Radzie Facility Management

BIO Autora

Zbigniew Mazurek

Wiceprezes Polskiej Rady Facilit Management

BIO Autora
47
Karolina Wielądek i Zbigniew Mazurek w rozmowie o polskim rynku usług Facility Management inspirowanej publikacją najnowszego raportu dostawców FM w Polsce od Menpresa.
Karolina Wielądek i Zbigniew Mazurek w rozmowie o polskim rynku usług Facility Management inspirowanej publikacją najnowszego raportu dostawców FM w Polsce od Menpresa.
Karolina Wielądek i Zbigniew Mazurek w rozmowie o polskim rynku usług Facility Management inspirowanej publikacją najnowszego raportu dostawców FM w Polsce od Menpresa.
Karolina Wielądek i Zbigniew Mazurek w rozmowie o polskim rynku usług Facility Management inspirowanej publikacją najnowszego raportu dostawców FM w Polsce od Menpresa.
Karolina Wielądek i Zbigniew Mazurek w rozmowie o polskim rynku usług Facility Management inspirowanej publikacją najnowszego raportu dostawców FM w Polsce od Menpresa.
48
Analiza rozwoju 58 zgromadzonych przeze mnie firm posłużyła do wskazania
i opisania pewnych tendencji w rozwoju rynku FM
-owego i szacunkowego określenia jego wartości. 

Nie było to zadanie łatwe, ponieważ – jak wiadomo – specyfika tego rynku polega na jego multidyscyplinarności. Firmy mogą się określać różnymi kodami PKD, a w każdym kodzie mogą mieścić się zarówno usługi Facility Management, jak i usługi dla ludności.
Analiza rozwoju 58 zgromadzonych przeze mnie firm posłużyła do wskazania
i opisania pewnych tendencji w rozwoju rynku FM
-owego i szacunkowego określenia jego wartości. 

Nie było to zadanie łatwe, ponieważ – jak wiadomo – specyfika tego rynku polega na jego multidyscyplinarności. Firmy mogą się określać różnymi kodami PKD, a w każdym kodzie mogą mieścić się zarówno usługi Facility Management, jak i usługi dla ludności.
Analiza rozwoju 58 zgromadzonych przeze mnie firm posłużyła do wskazania
i opisania pewnych tendencji w rozwoju rynku FM
-owego i szacunkowego określenia jego wartości. 

Nie było to zadanie łatwe, ponieważ – jak wiadomo – specyfika tego rynku polega na jego multidyscyplinarności. Firmy mogą się określać różnymi kodami PKD, a w każdym kodzie mogą mieścić się zarówno usługi Facility Management, jak i usługi dla ludności.
Analiza rozwoju 58 zgromadzonych przeze mnie firm posłużyła do wskazania
i opisania pewnych tendencji w rozwoju rynku FM
-owego i szacunkowego określenia jego wartości. 

Nie było to zadanie łatwe, ponieważ – jak wiadomo – specyfika tego rynku polega na jego multidyscyplinarności. Firmy mogą się określać różnymi kodami PKD, a w każdym kodzie mogą mieścić się zarówno usługi Facility Management, jak i usługi dla ludności.
Analiza rozwoju 58 zgromadzonych przeze mnie firm posłużyła do wskazania
i opisania pewnych tendencji w rozwoju rynku FM
-owego i szacunkowego określenia jego wartości. 

Nie było to zadanie łatwe, ponieważ – jak wiadomo – specyfika tego rynku polega na jego multidyscyplinarności. Firmy mogą się określać różnymi kodami PKD, a w każdym kodzie mogą mieścić się zarówno usługi Facility Management, jak i usługi dla ludności.
Analiza rozwoju 58 zgromadzonych przeze mnie firm posłużyła do wskazania
i opisania pewnych tendencji w rozwoju rynku FM
-owego i szacunkowego określenia jego wartości. 

Nie było to zadanie łatwe, ponieważ – jak wiadomo – specyfika tego rynku polega na jego multidyscyplinarności. Firmy mogą się określać różnymi kodami PKD, a w każdym kodzie mogą mieścić się zarówno usługi Facility Management, jak i usługi dla ludności.
49
Komentarz do artykułu
Pokaż bio
Zarządzanie
Przeczytaj, by dowiedzieć się:  
  • skąd narodził się pomysł na przygotowanie raportu dostawców FM; 
  • jak dokonano kwalifikacji firm do oceny w ramach opracowania; 
  • jakie dane zawiera publikacja MENPRESA i co z nich wynika;
50
MENU