
<span style="font-size: 6.5dvh; color: #ff6300;">Open costing w usługach sprzątania</span>
Przejrzystość kosztów kluczem do efektywnej współpracy
Tomasz Łuczak
współzałożyciel CleanMode.pl, certyfikowany Trener sprzątania PIGC. Wieloletni praktyk i pasjonat branży
Tomasz Łuczak
współzałożyciel CleanMode.pl, certyfikowany Trener sprzątania PIGC. Wieloletni praktyk i pasjonat branży
Członek Zarządu Clean Mode Sp. z o.o. – platformy szkoleniowej dot. profesjonalnego utrzymania czystości. Certyfikowany trener, ekspert Forum Czystości oraz przewodniczący komisji ds. edukacji przy Polskiej Izby Gospodarczej Czystości. Praktyk z kilkunastoletnim stażem w zarządzaniu procesami utrzymania czystości. Perfekcjonista i kreator nowych standardów. Prywatnie mąż i tata dwójki dzieci, którego powołaniem jest zmienianie świata na lepszy.


Metoda open costing w usługach sprzątania, której poświęciłem ten artykuł, zyskuje na popularności w krajach Europy zachodniej i wygląda na to, że może przyjąć się równie dobrze także i w Polsce.
Open costing, czyli?
W opracowaniu wyjaśniam, na czym polega i jak wdrażają je firmy świadczące usługi sprzątania biur czy obiektów handlowych podpowiadając jednocześnie, na jakie aspekty wycen przygotowanych metodą open costing należy zwracać uwagę i dlaczego.
Jawność kosztów przyszłością branży?
Przejrzystość kosztów sprzątania pozwala menedżerom obiektów dokonywać lepszych ocenoferowanego przez kontrahentów stosunku jakości usług do ich cen, a tym samym - dokonywać ich bardziej świadomych wyborów. Czy open costing to przyszłość branży cleaningowej?