Dane podstawowe

NAZWA FIRMY

Muniak

FORMA PRAWNA

Sp. z o.o. Sp. K.

OPIS FIRMY

Wiodący Generalny Wykonawca sektora fit-out i budownictwa kubaturowego, świadczący usługi na rynku nieruchomości komercyjnych od przeszło 33 lat. Firma Muniak zrealizowała ponad 1400 projektów budowlanych, w tym 550 000 m² przestrzeni biurowych i handlowych, a jej fundamentem są ludzie. To 650 fachowców zatrudnionych w Polsce, Szwecji i Niemczech tworzy jej sukces.

SPECJALIZACJA
  • Generalne Wykonawstwo
  • Realizacja projektów w systemie Design& Build
  • Realizacje biurowe
  • Realizacje Retail
  • Realizacje gastronomiczne
  • Realizacje hotelowe
  • Przebudowy galerii handlowych
  • Refitouty powierzchni biurowych
INSTALACJE OBIEKTOWE
  • Wykonanie instalacji elektrycznych i teletechnicznych
  • Wykonanie instalacji sanitarnych
  • Wykonanie instalacji SAP i DSO
  • Wykonanie instalacji BMS
  • Optymalizację instalacji BMS w zakresie zużycia mediów
USŁUGI INNE
  • Doradztwo techniczne w zakresie fit-out oraz budownictwa
  • Doradztwo najefektywniejszych koncepcji w tym wykorzystania technologii i materiałów
SIEDZIBA GŁÓWNA W POLSCE

ul. Dywizjonu 303 nr. 139 lok. U2, 01-470 Warszawa

www.muniak.pl

BIURA LOKALNE

Oddział Szwedzki - Muniak Sverige AB

c/o KAM Redovisning AB

BOX 47089

100 74 Stockholm

Biuro w Limanowej

Nova Limanowa, ul. Marka 12, 34-600 Limanowa

Wybrane realizacje

Inwestycja CH Atrium Promenada zakładała odświeżenie powierzchni - wykonanie nowego pasażu w części galerii handlowej oraz wygrodzenie nowych lokali i przygotowanie ich pod przyjęcie 50 nowych najemców.  Cała realizacja to prawie 35 tysięcy m2 i obejmowała kompleksowo roboty budowlane, sanitarne oraz elektryczne. W przebudowę było zaangażowanych ponad 1000 fachowców z różnych branż.
Nowe biuro naszej firmy to prawie 500 metrów kwadratowych nowoczesnej, funkcjonalnej przestrzeni. W ramach inwestycji przeprowadziliśmy kompleksową rearanżację, obejmującą stworzenie dwóch otwartych przestrzeni do pracy, siedmiu kabin akustycznych, trzech sal konferencyjnych oraz w pełni wyposażonych pomieszczeń socjalnych. Cały projekt został zrealizowany własnymi zasobami oraz przy współpracy z zaufanymi partnerami. Nowa przestrzeń to nie tylko większa powierzchnia, ale przede wszystkim komfortowe i ergonomiczne warunki pracy, które wspierają efektywność zespołu.

Moduł wiedzy

DZIAŁANIA WSPIERAJĄCE MARKĘ PRACODAWCY
  • szeroki pakiet socjalny pracowników
  • szkolenia branżowe
  • zaangażowanie w projekty prospołeczne i proekologiczne
CERTYFIKATY I STANDARDY

ISO 9001

Osoby kontaktowe

Michał Cedler
Dyrektor ds. Rozwoju

Dane operacyjne

44

Liczba obsługiwanych klientów – rok 2024

650

Liczba pracowników zatrudnionych – koniec 2024

Udział obsługiwanych kluczowych branż
Obiekty biurowe
53
%
Obiekty handlowe
31
%
Obiekty hotelowe
5
%
Obiekty użyteczności publicznej
3
%
Inne
8
%

Zamów
prenumeratę
już teraz!

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Suspendisse varius enim in eros elementum tristique.

Tagline

Skontaktuj się
z nami
!

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.

hello@relume.io
+1 (555) 000-0000
123 Sample St, Sydney NSW 2000 AU
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.